Palīdzība

Šeit atradīsiet atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem.

Biežāk uzdotie jautājumi

Vai nevarat atrast to, ko meklējāt? Sazinieties ar mums
Close
Kā iespējams noskaidrot, vai filma ir dublēta, vai tai ir subtitri?

Informācija par to, vai filma tiks demonstrēta ar subtitriem vai tā ir dublēta, atrodama sadaļā "Filmas". 

Close
Kāpēc nav pieejams repertuārs nākamajai nedēļai?

Filmu repertuārs un seansu laiki nākamajai nedēļai (sākot ar piektdienu) tiek plānoti un publicēti katru pirmdienu.
 

Close
Ko darīt, ja seansa laikā pazūd 3D-efekts?

Ja seansa laikā rodas kādas tehnskas problēmas, klientam ir jāgriežas pie kinoteātra personāla. 

Close
Kā iespējams uzzināt, līdz kuram laikam tiks demonstrēta kāda konkrēta filma?

Filmas tiek demostrētas, kamēr saglabājas skatītāju pieprasījums. Katru pirmdienu izziņojam ‘Last Minute’ filmas, kuras būs iespējams noskatīties vēl līdz attiecīgās nedēļas ceturtdienai.
 

Close
Biļešu iegāde tika atcelta vai pārtraukta, taču nauda no mana konta tika noņemta.

Pērkot biļetes Multikino mājaslapā, jāņem vērā, ka biļešu iegādei atvēlētais laiks ir ierobežots – vienai tranzakcijai ir paredzētas 15 minūtes. Ja šajā laikā maksājums netiek apstiprināts, tad biļetes tiek anulētas. Tomēr arī šādos gadījumos nauda var tikt noņemta no konta. Tas ir saistīts ar to, ka biļešu iegādes sistēma ir neatkarīga no maksājumu sistēmas.

Šādā gadījumā aicinām Jūs sazināties ar Multikino  - rigaplaza@multikino.lv, 67791163, lai rastu radušās situācijas risinājumu.  

Close
Vai 3 gadus vecam bērnam nepieciešama atsevišķa biļete?

Nē, nav nepieciešama , jo apmeklējot filmu, bērniem līdz 3 gadu vecumam nav nepieciešama atsevišķa biļete ar nosacījumu, ka bērns seansa laikā bērns neaizņem atsevišķu sēdvietu, bet gan sēž klēpī kādam no vecākiem vai aizbildnim.

Close
Vai 3D brilles var lietot kopā optiskajām brillēm?

Jā, 3D brilles var lietot kopā ar optiskajām brillēm.

Close
Vai ar dāvanu karti iespējams iegādāties citu dāvanu karti?

Nē, ar dāvanu karti nav iespējams iegādāties citu dāvanu karti. 

Close
Vai ar dāvanu karti, kurai šodien ir pēdējā izmantošanas diena, iespējams iegādāties biļetes uz rītdienas seansu?

Jā, ar šādu dāvanu karti iespējams iegādāties biļetes uz jebkuru datumu, uz kuru ir pieejama biļešu tirdzniecība.

Close
Vai ar Maxima Paldies karti iespējams iegādāties neierobežotu biļešu skaitu akcijas "Otrdienas ar Maxima Paldies karti" ietvaros?

Nē, ar vienu Paldies karti iespējams iegādāties ne vairāk kā divas biļetes uz seansiem otrdienās. 

Close
Vai bērns, kurs nav sasniedzis 12 g.v var apmeklēt filmu, kurai norādīts "Līdz 12 g.v. neiesakām"?

Var, taču tikai vecāku vai bērna aizbildņa pavadībā. Šajā gadījumā uz filmu nav pieejamas bērnu biļetes.

Close
Vai dāvanu kartes summa jāizmanto vienā pirkuma reizē?

Nē, dāvanu kartē esošu summu var izmantot vairākās reizēs līdz brīdim, kamēr kartē esošā summa tiks iztērēta, taču ne vēlāk par uz kartes norādītā derīguma termiņa beigām.  

Close
Vai ir iespējams mainīt seansa datumu vai laiku, ja biļetes jau esmu iegādājies?

Lai veiktu biļešu maiņu, sazinieties ar Multikino - rigaplaza@multikino.lv, 67791163

Close
Vai iespējams pagarināt dāvanu kartes izmantošanas termiņu?

Dāvanu kartes izmantošanas termiņu nav iespējams pagarināt un pēc termiņa beigām, dāvanu kartes izmantot nav iespējams.

Close
Kā iespējams uzzināt, vai kinoteātra darbinieki ir atraduši manis nozaudēto lietu?

Par atrastajām mantām lūdzam interesēties kinoteātra kasēs, rakstot uz epastu: rigaplaza@multikino.lv, vai zvanot uz tel. 67791163.

Close
Vai pieejamas 3D brilles bērniem?

Jā, kinoteātrī ir pieejamas 3D brilles bērniem, kuras ir mazākas un vieglākas.